Contact Over ons Doel Vrienden Donateurs

Home de Stichting Activiteiten Gastenboek Allerlei Recensies

Copyright 2010 Stichting de Poort

Webdesign: Hans Glorius
Alle afbeeldingen zijn gemaakt door leden van St. de Poort of geplaatst met toestemming van de makers!

Het doel van stichting de Poort is;

De poort is een onafhankelijke stichting die binnen Rossum en Hurwenen allerlei culturele activiteiten organiseert. Graag wil De Poort een aantal keren per jaar personen of groepen naar voren halen die binnen de gemeenschap iets bijzonders vertegenwoordigen of vertolken kunnen. Daarnaast komen ook meer professionele uitingen van kunst en cultuur aan bod.
Dit alles in een vrije relatie met de kerken in Rossum en Hurwenen.

Wat biedt De Poort?

U kunt een breed scala aan activiteiten verwachten. Te denken valt niet alleen aan concerten van allerlei soorten muziek en kunsttentoonstellingen, maar ook aan open podia, leesgroepen of lezingen op een breed terrein van maatschappelijke en spirituele onderwerpen.

Middelen

Met bescheiden toegangsprijzen willen wij de boekhouding kloppend maken.
Daarnaast hopen wij op een groot aantal donateurs: mensen die ons initiatief van harte ondersteunen en met hun financiële bijdrage het culturele leven in Rossum en Hurwenen willen helpen bevorderen. Als u donateur wordt krijgt u informatie over onze activiteiten thuisgestuurd en bovendien korting op de toegangsprijs van de verschillende evenementen.
U bent al donateur voor minimaal € 20 per jaar. U kunt zich aanmelden bij ons secretariaat.
Telefonisch (zie contact pagina) of via het formulier!